mitt fina kärleksbrev!

jag tänkte nu att ni skulle få se mitt kärleksbrev som jag skrev då jag var sju-åtta år till en kille som jag gick med på lekis. Han hette Fredrik och jag var väldigt kär i honom.. tydligen..

Hej fredrik.
Jag älskar dej. För du är så snyg. Du är så söt. Vill du vara ihopp med mig. Få jag kangs på dig? Du är jette snäll. Du hadde en fin hund förut. Du har hefftiga saker. När du jick på dagis märkte du nånting då. Du har jette fina målarböcker. Du har jette tufa tvspel. Varför är du så snyg. Tycker att du har jette snyg skoter-overål. Tycker du om mig? Hälsningar Linda.B.



undrar om han blev kär i mig... han måste nästan ha blivit det tycker jag?

Kommentarer
Postat av: elon70

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH! "du hade en fin hund förut, du har jette fina målarböcker, du har jette tufa tvspel. tycker du har jette snyg skoteroverål." undra vad du var kär i egentligen.. hans grejer eller... ahahahha cp

2009-04-27 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0