00:04

dagen har gått hyffsat snabbt känns det som.. Började dagen med att kliva upp 12:00, in i duschen och sedan ta mitt ass till jobbet. Jobbdagen vill jag inte ens prata om.. Gick sämst fram till 18:00 då det rök iväg några sälj, men före det.. näe, finns inget att säga om dom första timmarna. Fick ha samtal med Håcke som däremot gick as bra :) jag har legat på mål varje gång jag har jobbat i tre veckors tid, satt det känns jätte bra! Han var nöjd med mig och jag är as nöjd också satt det är väl huvudsaken.

Slutade 21:00, Bettan hämtade mig, åkte hem och sedan tog jag bilen direkt till By som fyller 20 idag :D gissa om det var god tårta... Jag tog ca tre bitar + smulorna som låg runt om tårtan! Saras mamma ska jag anlita när jag fyller år 100%! Hade tänkt att sno med mig en bit också, men det kändes lite dumt... Sara måste ju få någon frukost imorgon!

Nu sitter jag här och ska nästan precis krypa ner i sängen. Johan sover som en stock redan tror jag.. Arbetskarln är ju så trött satt han somnar som en stock varje kväll.. Jätte tråkigt för mig som får ligga vaken och prata med mig själv.. Valde därför att sova hemma inatt istället för att ligga bredvid honom och vara jobbig.. Har lite svårt för att låta honom somna före mig, vet inte varför..  Antar att det är nå fiffens jag har fått för mig.. MEN MEN, nu ska jag i alla fall bädda ner mig själv.. Ska smörja in mig och grina lite först, som varje kväll... gör så ont på lillhuden min..

GRATTIS IGEN BY PÅ FÖDELSEDAGEN!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0