21:43

Ikväll har jag varit och målat i Linns nya lägenhet :) hon är nog glad över att jag är där och hjälper till lite då och då eftersom Putte bara drar iväg överallt hela tiden :D Idag har vi även målat klart sängen, satt den är snart klar :) I söndags följde jag med henne ner till birsta för att hjälpa henne handla också. Längtar tills det är klart där så jag får se hur det blir :) kommer kännas roligt också eftersom man har varit med och hjälpt till lite :)

nu sitter jag här och snart kommer karln och hämtar mig. Han är och åker skate med Viktor, men han skulle inte bli sen eftersom han jobbar imorgon och han var jätte trött imorse. Han var även sugen på chips så jag antar att han kommer åka förbi statiol också innan vi åker hem ;p gottegrisen!

Nu ska jag dricka upp min saft och lyssna på mysig musik!

Vila i frid Pablo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0