trrrrevlig lördagkvälllll

Ikväll har jag varit hos min kära Sofia med Nina :) dom drack men jag höll mig till colan <3 Sofia hade köpt vin men hon hade ingen vinöppnare än?? (det första du borde ha tänkt på när du flyttade sofia) men det löste hon med att ta en cider istället! Inte så blond trots allt???!

Vi gick ner på krogen vid 00:15 och där sög det.. Såg ut som om dagis hade brunne! (var fantastiskt mycket småbarn där inne) gick runt och minglade lite! Träffade sophia och emma :))) sen nu kom jag hem för en stund sedan! Har precis tänt alla mina ljus och ska strax krypa ner :) kryper ner vid två för då slutar musiken nere på gennys, liiiite lättare att somna då :D

satt nu ska jag värma mig med mina ljus i 15 minuter, sen ska miss 140 få göra mig varm! graaoww???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0