00:23

Haha heeej... haha jaa, varför är jag så jäkla kul människa?
Jag och malin har haft en jäkligt kul kväll nu i nån timme och nu kommer jag aldrig somna. Jag var stört trött, men nu är jag fan inte nå trött längre! svallsboy is the shit just nu.....

kul att det är måndag och att jag och malin redan har planerat helgen.. Men vafan, ska vara så skare ju vara ordentligt!

Nu ska jag flytta min datta till sängen och lägga mig där och gona med stordattan lite :) skola imorgon faktiskt! Känns faktiskt helt okej att gå dit nu :) Jag är världens starkaste människa!

gick så jävla bra på jobbet idag med!! Jag är på toppen nu och det känns så jävla bra! Kan inte sluta vara nöjd över mig själv, satt nu ska jag forstätta med det i min ensamhet! puss till mig själv faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0