05:37

Klockan är nu halv sex på morgonen och jag kom precis hem. Inte varje dag man kommer hem den här tiden och är spiknykter direkt. Brukar aldrig komma hem såhär sent/tidigt oavsett faktiskt. Tänkte idag när jag gick och la mig vid 02:00 att nu ska jag lägga mig och sova och somna satt jag är någorlunda pigg tills imorgon. Vart en liten ändring på mitt schema som ni märker.

Tio minuter senare får jag ett sms av Ankisnuttisen som sitter fast i svall.. Jag som är så snäll kliver upp och sätter mig i bilen på väg emot sundsvall, väl nere i svall så möts jag av en sjukt dyng Malin Norlander. Sen möter vi upp Ludde och nån jävla brud, Ludde LOVAR denna brud att jag ska skjutsa hem henne satt ah, jag gör väl derå. Väl hemma hos henne så säger brudjäveln inte ens tack för skjutsen utan hon går bara. Vissa gånger vill man bara strypa vissa människor och det var just då faktiskt :) Sen Ludde erbjöd sig att ge mig pengar och självklart ville jag ha stålar satt jag åkte till närmsta bankomat och sedan droppade jag av honom vid haga.

När vi åker ifrån haga kommer jag och Malin på att vi är hungriga, så vi svänger in på statiol, köper varsin korv och SEN åker vi hem. Ungefär en timme efter det att jag kommit fram till svall. Sen bygger dom ju om varenda vägjävel på vägen till svall satt man får ju köra skogsväg och jävulskap, satt jag körde såklart fel en gång och fick vända. Sen så kom vi äntligen till stan, jag droppar Malin hemma hos henne och sen när jag är på väg och ska skjutsa Anki till Rob, då möter vi min bror och Daniel. Vart SÅKLART tvungen att skjutsa hem dom hit till oss också, satt då gjorde jag det och SEN än en gång försöka få hem Anki utan stopp.

Jag droppar av Anki och då ringer såklart Jonas och vill ha skjuts hem. Åker och hämtar honom hos Starrin och sen skjutsar jag hem honom. Han sitter kvar i bilen en stund och pratar och frågar även om jag har klädnypor som han kan sätta på ögonen satt han kan hålla sig vaken, men tyvärr så hade jag inga såna på mig... Jonas hoppar av och min första tanke "hem hem hem nuuu!"

Vad tror ni händer? Jo, Tobbe ringer och vill ha skjuts hem. Han var långt hemifrån satt jag tänkte att han kan ju fan inte gå.. Jag åker och hämtar honom och sen nu är jag fan äntligen hemma. Pigg är jag också. Anki kom med idén att börja supa lite, men jag avstod det eftersom jag är duktig tjej. Jag tar inte studenten och då ska jag inte dricka heller med dom som firar studenten. Det är däremot något jag borde lära min bror som tror att han tar studenten.

NU ska jag lägga mig och sedan upp tidigt för att träffa Linn. Hade även tänkt att unna mig en solning efter denna natt. Så nu säger jag ÄNTLIGEN god natt. Min säng betyder guld just nu.

Ps. Under denna resa så fick vi även stanna på en mack och putsa bilen lite eftersom anki råkar hälla lite ketchup på bilen. Det bästa är att man kan inte bli sur för hon är hon. Anki är Anki. Man slutar aldrig överraskas. Idag fyller hon även år satt jag ska åka dit imorgon med lite tårta och sånt :) hoppas hon blir glaaaad på mig då! ds.

GRATTIS ANKI SNUTTIS!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0