18:11

tjooooooho!
Torsdag idag och soljäveln har varit framme hela dagen och dagen har då inte varit en "ta det lugnt på balkongen med cola" utan jag och Malin har varit i BIRSTA. Sofia ringde och frågade vad det var för fel på oss eftersom vi åkte till birsta en sån här fin dag, men jag var tvungen att shoppa, malin med. Satt det fick bara bli idag :D

Jag fick med mig lite härliga saker hem...
* Nytt ansiktsvatten till ansiktet
* Ny tvål till ansiktet
* En brun utan sol
* En lite väska
* En ny hudcreme
* Shampoo och balsan

Sedan en tidning och ny snurredosa :D malin tyckte det var onödigt att köpa såna saker jag köpte, hon tyckte jag skulle köpa kläder, men jag har faktiskt min hud som jag måste sköta och jag har hellre bra hud än något nytt på mig. Sån är jag :D Hoppas verkligen att jag inte kommer torra sönder nu. Ska börja äta medicinen i slutet på nästa vecka satt jag kanske slipper se ut som ett offer i visby :) vore ju faktiskt skönt att inte bli uttittad... Men då kommer jag inte få sola och det är då därför jag köpte en bra brun utan sol idag. Får hoppas att den är bra i alla fall.. Har smörjt in mig för nån timme sen och nu sitter jag här och får inte röra mig. Skulle ha bett Sofia smörja in mig kanske.. Proffset på brun utan sol!

Nu ikväll blire mys med by och mallzz! Fårse vad vi ska göra :) lär inte bli nått speciellt. Hoppas inte på nått speciellt i alla fall eftersom jag inte kan he på mig foundation nu. Ja jag vet, låter sjukt nördigt att jag måste ha på mig foundation, men skulle ni se ut som jag gör nu utan smink, då skulle ni inte heller vilja gå ut utan foundation. Ser ut som om jag har cancer i ansiktet.. sjukt fint!

Imorgon får jag se vad det blir.. Sofia ringde ju som sagt idag och frågade även om vi kunde gå på smitta.. Neheeru sa jag, jag visar mig inte på stranden, aldrig. Hon kom även med "du kan ju få ett eget parasol och egen filt???" Men näe, det blir inge av. Jag visar mig inte i bikini och så äre bara! Försöker få Sofia att ligga ute hos henne i äbro, fårse hur bra jag lyckas med det. Imorgon äre även utgång på schemaat! :D blir nog fuun!

Nu ska jag fortsätta röra mig som en robot och vänta på mallz och by. Ses hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0