00:04

Hallåå.. Klockan börjar dra sig emot 00:00 och här sitter jag vaken.. Normalt brukar jag sova den här tiden, men hela den här veckan har blivit mycket sen.. Beror nog på att jag sover hela dagarna.. Men snart ska jag börja lägga mig tidigare fakiskt. Efter lördag ;) Pratade med Sofia idag om lördagen och det låter verkligen som om det kommer bli great! Jag hoppas verkligen att den blir rolig. Annars går jag hem och lägger mig och sover en vecka till..

Idag har jag legat här hela dagen.. Precis hela dagen. Runt fem ringde jag ida och frågade om hon ville följa med och sola, vilket hon såklart ville. Tyckte att det var dags för mig att visa mig ute lite granna.. Stan tror väl att jag har dött eller något. Efter solningen åkte jag hem och Elin följde med. Vi åt lite godis och hade tjejsnack. Var verkligen härligt att träffa elin igen :) har saknat hennes humor. Det fick mig att dra upp smilebanden flera gånger under kvällen vilket var mycket uppskattat hos min mamma och hos mig själv såklart.

Nu har jag bara suttit här resten av kvällen.. Pluggat lite och ska faktiskt åka till skolan fram och tillbaka imorgon och lämna in grejerna jag har gjort. Hoppas Mia blir glad av att se mig! Imorgon är det mösspåtagning också.. Tänk om ett år, då står jag där och skriker mig hes av lycka. Det är något jag verkligen ser fram emot just nu.

Nu ska jag lägga mig och gosa. Min säng lockar dit mig just nu! hörs imorgon säkert.. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0