07:49

God morgon..
Jag är skit trött och jag vill verkligen gå och lägga mig.. Dock så ligger Jonas i min säng och tar upp över halva sängen, satt.. Han mår nog inge bra idag efter gårdagens festligheter satt jag ska låta honom sova ;p Kan väcka honom sedan när jag kommer hem ifrån jobbet..

Igår så jobbade jag fram till 12:00 och sedan åkte jag ner på stan för att kika på födelsedagspresent till Madde eftersom hon fyllde 20 igår :) Vart en bikini och en ny foundation, precis det hon hade önskat sig. Sen ringde Tobbe Ångman NÅGRA gånger och ville ha skjuts och grejer.. Skjutsade han, Jonas och Gabbe två gånger och tredje gången när tobbe ringde då orkade jag verkligen inte.. Låg och sov eftersom jag skulle börja jobba 22:00 igår kväll..

Igår kväll jobbade jag som sagt på gennys under sista studentfesten. Mycket folk och det var roligt :) Har massa kort att visa också men det hinner jag inte nu. Sen runt 02:30 så skjutsade jag hem Jonsson och sen sa Jonas att han skulle följa med hem till mig satt då fick han väl göra det.. Vi låg vaken till runt 04:00 och pratade om lite allt möjligt.. Han svamlade mest om massa konstiga saker, men jag ska inte klaga för jag är säker lika konstig när jag är full..

Nu ska jag in i duschen och sedan börjar jag jobba 09:00.. Slutar 12:00, då ska jag hem och väcka den här filuren i min säng och sedan ska jag träffa By :) hoppas på langos idag med... mmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0