12:31

nu har jag nästan precis kommit hem ifrån svall. Malin gjorde mig sällskap vilket var mycket snällt :) Idag fick jag gummiband och min glugg mellan framtänderna är redan borta.. Ja, jag har väldigt ont i överkäken också :( Tur att Bettan har laddat upp med barnmat som står och pryder så fint i kylskåpet. Inte det godaste, men what to do..

Nu ska jag strax skjutsa tillbaka Tomas till jobbet och sedan gå på min sista lektion för idag. Har matte med Ingrid. Tycker faktiskt om dom lektionerna men det är bara för att jag har henne som lärare. Världens bästa lärare! Hon tar det liksom i mitt tempo (vilket är otroligt sakta eftersom jag är sämst på matte) utan att klaga över att jag är för seg. Andra lärare bara slänger fram sak på sak och sen blir dom förbannad för att man inte hinner med sig.. Ingrig rocks helt enkelt!

Ikväll ska jag plugga och åka till Linn kl 18:00 för att kika på lite produkter till ansiktet :) Ska bli roligt! Men inte plugget.. Har min första ringdag på vinken imorgon och jag ska även göra nått slags prov.. Provet kommer jag kugga så mycket man kan kugga, men det är bara för att jag har panikprovkänslor alltid.. Kan alltid mycket innan prov, sen när jag väl ska sätta mig och göra provet, då äre sämst och jag minns ingenting.. Men jag får väl hoppas att provet inte har så jätte stor betydelse..

Nu ska jag göra mig redo för att åka ut och raca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0