16:07

Torsdag idag.. Gårdagen blev mysig med Malin! Vi började att jobba kl fem sedan slutade vi nio och då åkte vi upp på statiol och köpte chips och grejer :) Satt här hemma hos mig och gjorde ingenting först, sen spelade vi yatzy! Malin blev litt ägd en runda, men sen var det faktiskt jämt resten av dom 6 rundorna ungefär! Yatzylovers.. Vid ett tog vi bilen ner på stan för att kika läget, vi hade hört att många skulle ut.. Träffade lite fulla människor och sedan åkte vi hem ganska snabbt.. Börjar smådugga lite satt det var inte så kul att stå där ute då :) Dock så somnade jag inte förrens vid fyra imorse... lanarn!

Idag har jag bara suttit här.. Har precis ätit lite mat och kommit ur duschen. Jag skulle träffa By idag, men hon har åkt på feber, satt vi ska ses i helgen istället :) Satt idag efter maten ska jag träffa fröken Edman istället. Får se vad vi hittar på :) Är ju ganska fint väder ute idag igen, satt vi ska nog vara ute och göra något i alla fall. Sedan skulle jag och Malin höras när hennes träning är slut, får väl hoppas att hon har energi kvar till mig efter träningen, annars vet jag inte vad jag ska göra :) Det förblir ett mysterium.

Nu sitter jag här och väntar på att mitt hår ska torka och medans det torkar så ska jag försöka hitta några kläder att ha på mig.. Idag blir det nog mina grabbiga kläder, känns inte som om jag vill vara kvinnlig idag faktiskt.. Vill mera vara.. slö! Kanske till och med tar fram min longboard och åker lite senare idag :) Känner mig på ett sånt humör. Jaja, nu ska jag försöka hitta några kläder i min lilla garderob!

ps. har fått brev om lägenheten :D :D :D :D är överlycklig nu. Puss till härnösandshus! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0