16:30

Hallådääär!
Nu sitter jag här och har precis ätit tjockpannkaka som bettan lagat till mig idag :) snällt. Jag kan ju inte äta så bra nu när jag har varit hos tandis satt nu i några dagar framöver så får jag bara mjuka saker av bettan. Glad att hon förstår mig just i det här annars hade inte mitt liv varit lätt..

Nu ska jag strax iväg på min andra testdag på vinken. Igår gick det AS BRA! Jag sålde på mitt första samtal :D :D :D det var lite kul! Fårse om jag har lika stor tur idag :) Hoppas att det är idag jag får reda på om jag får jobbet också.. Skulle vara skönt att  veta satt jag kan börja gå och kika på lägenheter och skriva över mig på en :)

Nu ska jag vänta på att bilen ska komma hem och sedan ska jag åka ner.. Har även fixat alla papper jag ska ha med mig. Hoppas jag har fyllt i dom rätt! Men men, måste börja göra mig klar..  Önska mig lite lycka nu :)))  hajdooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0