18:59

Dagen idag har varit helt okej. Eller, den har varit bäst!
Började med att gå till vinken, göra nytt schema för den här veckan och jag är glad att Majsan förstod mig i det jag sa. Sedan sa mamma att vi skulle åka till birsta, vilket jag inte orkade egentligen.. Ville bara lägga mig och sova igen efter vinken, men efter något tjat hit och något tjat dit ifrån bettan så följde jag med! Vilket jag är sjukt glad över nu :D

Jag fick med mig både det ena och det andra hem..
* Ett par jeans
* Två par skor
* En t-shirt
* Hårprodukter
* En Jacka

Satt nu har jag lite nytt att använda :) känns kul.. Tror bettan bara handlade åt mig för att hon tycker synd om mig.. Men det är ju gulligt att hon försöker sprida lite glädje i min kropp genom att ge mig fina saker.. Vart faktiskt lite lyckligare utav det! Hur dumt det än låter... Men det är sant! Lite nytt i garderoben gör nog varje tjej glad.. Varje kille också tror jag!

Nu kommer Linn snart hit och sedan kl åtta så ska jag ha en liten date med Millor :) Känns kul att träffa Millor. Vi har inte skvallrat på jätte länge, satt det börjar bli dags nu! Sedan på onsdag har jag bestämt ännu en date med Anki :) Den här veckan ser ut att bara bli bättre och bättre! Hurra :) Nu kommer Linn.. Ska vara social :) hööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0