19:13

måndag idag och det har varit lugnt. Min lärare hörde av sig och sa att han var borta satt jag var hemma hela dagen idag :) började dagen med att sätta mig på balkongen i solen och mysa lite. Åt lite potatisgratäng och spelade kort med Stefan. Sen åkte jag, Stefan och Tobbe upp på jysk för att kolla på sängar och sedan for vi till MIO och kikade :) jag hittade min drömsäng och den ska jag spara pengar till satt jag kan he in den i min lägenhet :) helt underbar var den! Har även hittat den perfekta lägenheten för mig! Jag och Bettan ska åka och titta på den snart.

Nu sitter jag här vid STEFANS dator.. Ja, ni såg rätt.. Stefans.. Han är på träning satt jag har tagit över honoms medans efter min dator har krashat och är på service för att fixa en ny större hårddisk.. wei.. Får tillbaka den imorgon som tur är ;p Kvällen består av plugg och Johan. Ska sova tidigt också eftersom jag ska upp tidigt och åka till svall imorgon.. Ska till tandis och bli misshandlad i munnen.. längtar inte.

jaja, nu ska jag plugga sönder min hjärna och sura ifred.. hejdå........

i dont wanna wait forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0