22:10

Hallå måndag.
Idag har det alltså varit den 18maj, dagen man har väntat på i flera veckor.. Dvs, min Ankidag :D Anki har varit min hela dagen vilket har varit mycket underhållande som vanligt :) Vi tog en lunch på stan, gick in på Härnösandshus vilket jag ska ta lite längre ner här och sedan åkte vi hem till henne där jag än en gång fick göra slingor på kvinnan :) Fick sms lite senare där det stod "marängen! Vart jämnt och fint som vanligt, förvånad?;)" Då blev jag glad. Anki sa även idag "du måste misslyckas någon gång..." Men det ser inte så ut :D lite duktig är man väl allt.. Tack Anki för idag, det har varit super :)))

Efter anki åkte jag direkt ner till vinken och satte igång och jobbade. Idag gick det segt.. Fick en såld till en gubbe som raggade sjukt mycket på mig, sen slutade det med att det vart fel på inspelningen och när jag skulle ringa om och göra om inspelningen, då fick jag inte ens prata med honom för hans fru.. Undrar varför ;p Men men, bättre lycka nästa gång.

NU härnösandshus. Gick in där idag för att skriva upp mig på lägenheten jag vill ha. Hon sa att jag skulle få papper hem i veckan om visning och hon sa att hon inte tror att jag behöver vara orolig över att jag inte får lägenheten. Kunde finnas någon annan som var intresserad, men hon trodde inte det :))) längtar tills jag vet om jag fått den eller inte.. Har redan kommit fram till hur ena min vägg ska se ut :D :D kommer bli så underbart om den blir min! Håll en tumme åt mig :)

Nu ska jag dricka upp min cola (fy skäms lindis) och sedan plugga lite.. Jag har faktiskt fått mera ansvar nu när jag har börjat jobba :D känns faktiskt ganska.. vuxet? vuxenpoäng till mig helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0