14:32 - nu är livet sådär kul igen!

För ett år sedan:
Hur gammal var du?: 17
Vilken klass gick du i?: BF07
Vad hade du för hårfärg? Mörkbrun
Hur lång var du? Lika som nu.. 1,66 ungefär!
Hade du någon pojk/flickvän? Oh yes!
Vad brukade du göra på fritiden?: Gjorde väl allt möjligt?
Hur såg du ut?: Ungefär som nu skulle jag tro?
Var allt bättre då?: På många vis..
Skulle du vilja gå tillbaka dit?: Ja, ibland..
Har du förändrats?: Ja, faktiskt på många punkter!
Om ja, på vilket sätt?: För många sätt för att skriva upp här.


För två år sedan:
Hur gammal var du?: 16
Vilken klass gick du i?: BF07
Vad hade du för hårfärg?: Mörkbrun
Hur lång var du?: Lika lång som nu..
Hade du pojk/flickvän?: Oh yes!
Vad brukade du göra på fritiden?: Allt möjligt :D
Hur såg du ut? Lite mindre än nu bara...
Var allt bättre då? vet faktiskt inte..
Skulle du vilja gå tillbaka dit? Nä tror jag inte..
Har du förändrats? Ja!
Om ja, på vilket sätt?: För många sätt för att skriva upp här.

Nu:
Hur gammal är du?: 18 fyller 19 i Oktober
Vilken klass går du i?: BF07
Vad har du för hårfärg?: Brunt med lite slingor i
Hur lång är du?: 1,66 som vanligt!
Har du någon pojk/flickvän? Kommer alltid ha samma pojkvän!
Vad brukar du göra på fritiden?: Allt möjligt fortfarande!
Hur ser du ut?: Typ likadan tror jag väl?

Vem:
Är din bästa vän?: Har många nära vänner! Men Linn är nog bästa!
Skrev du senast till på msn?: Linn <3<3<<33<3<3<3<
Kramade du senast?: Linn igår!
Pussade du senast?: Johann!
sov du hos senast?: Johan!
Kan du lita på till 100%?: Mamma!
Kan du säga allt till?: Mamma!
Ringde dig senast?: Linn!
Skickade ett sms till dig senast?: Sofia
Skickade du ett sms till senast? : Svarade på Sofias!

Vad:
Drack du senast? Cola
Köpte du senast?: En ny armani parfym och en ny gucci parfym :D :D mamsen <3<3<3
Gjorde du igår?: Jobbade hela dagen och på kvällen var jag med Linn!
Ska du göra imorgon?:  Inte röra mig hur fläcken!
Vill du göra just nu?: gosa med johan!
Åt du senast?: En körv igår på statiol med Linn!
Är närmast dig som är rosa?: Mina björnisar som ligger nytvättad på min tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0