19:18

söndag idag och det har varit en mycket sliten söndag.. Gårdagens festligheter blev bra minst sagt. Men kul var det :) Började med att jag inte ens skull ut. Sen kommer Sofia hit och börjar dricka lite och är partyklädd.. Hon började peppa mig lite och sen var jag som fast i att vi skulle ut. Jag styrde dricka och sedan bar det av till maria först och sen åkte vi till bertilsson runt 21:00! Roligt folk och allt var kanon :) Åkte ner på krogen runt 00:00 och hade väldigt roligt i bilen åt maths :D Gennys var inte så rolig.. Träffade i alla fall Emelie och det var roligt :) Sen vid 02:00 tiden så åkte jag först ut till äbro med by för att skjutsa hem sofia och sedan skjutsade by hem mig :) det jag försöker komma fram till var att kvällen var rolig! Hade tänkt att bjuda på lite bilder också..

nu sitter jag bara här.. Har precis fått i mig min egna potatisgratäng. Stefan åt med mig och vi spelade kort samtidigt. Han tycker om att vinna på fusk... Men what to do, han är kille.. Ska väl inte förvänta sig allt för mycket av dom.. Nu ska jag fortsätta ta det lugnt och sedan får jag se om jag tar mig i kragen och går ut och går eller nått.. hajdoo :)

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0