jag har lyckats!

ikväll känns som en sån dära kväll där ingenting känns riktigt bra. Jag vet inte vad det är, men det är något som tynger mitt lilla hjärta så det känns jätte tungt helt plötsligt. Bara sådär också? Jag försöker dock inte ens göra det bättre märker jag nu. Jag upptäcker mig själv med att lyssna på mina depplåtar. Depplåtarna springer ikapp mig och jag gör inte ens nått åt det. Jag får skylla mig själv.

Kan glädjas åt att jag ätit som en gris idag och att imorgon tar jag ur mitt löshår. Ska även klippa till mig lite i hopp om att få till något som ska föreställa snyggt. Men det blir väl som vanligt att mitt hår bara hänger och slänger där det är liksom.. Om jag nu inte får raka av mig håret på grund av mina fågelbo jag införskaffat mig i hårbotten? Vore ju också nått. Men jag håller nog en tumme på att jag slipper raka av mig det!

Jag har äntligen lyckats med det omöjliga också!
JAG HAR ÖVERSTIGIT 50 KG!!!! Har bara tagit mig nått år att lyckas med det.
Bara därför ska jag ta en till bulle i hopp om att öka lite till.

En dag står jag nog där och känner mig nöjd med mig själv igen.. en vacker dag!
Just nu är det ingen vacker dag så jag får nog vänta på den dagen lite till.
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge?

jag älskar det här, jag älskar att kunna äta hur mycket jag vill utan att må dåligt över det!
Är det nu mina doktorer ringer och säger till mig att jag är 100% friskförklarad? - I hope so!

Har kämpat länge för det här och jag är bara så jävla nöjd nu satt jag skulle kunna springa runt huset femton varv. (Jag springer aldrig 1 meter satt jag är alltså förbaskat jävla nöjd) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0