kinestv?

Kvällen och natten har jag spenderat med putte. Nu sitter han och är helt inne i nått tv program och jag försöker med all min kraft få ur han vafan han tittar på.

jag: vafan tittar du på?
putte halvligger bredvid mig och svarar mig inte.
jag: hallåå vafan tittar du på?
putte: chilla!
jag: jamen kan jag få veta vad du tittar på?
putte: kinestv
jag: heter det kinestv?
putte: men va?!?!
jag: jaa men heter det kinestv eller?!
putte: jaa men vafan kines propaganda?!

kan säga att jag fortfarande inte förstår vad fan han tittar på.. och jag får fortfarande inget svar på om det heter kinestv eller inte..

det här har nästa börjat blivit en vana! Jag och Putte sitter här för tredje gången på 1½ vecka mitt i natten och tittar på ingenting.. Förra söndagen likadant.. Efterlyst är något vi tycker om har vi också kommit på. Vi kan till och med alla repliker som hasse säger så vi brukar mima till! Något som putte däremot INTE gillar, det är efterlyst intro, det mår han psykiskt dåligt över och tycker det är jätte läskigt.

kan även påpeka att vi har fettat idag också.. igen.. pizza, chips (som vi för övrigt hittade gräs i), cola och allt vad det är :D men nu ska jag försöka få kontakt med denna karl som sitter bredvid mig i hopp om att han också förstår att klockan är väldigt mycket... fårse hur det går det dära med kontakten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0