mysfaktor!

idag har jag sovit bort hela dagen.. känns inte ens dåligt att jag gjorde det, utan mera skönt. Kan snart gå och lägga mig igen utan att någon ska säga att jag är knäpp som lägger mig. Jag och min säng, vi är nog dom bästa vännerna som finns! Jag trivs bra i miss 140 och miss 140 verkar trivas att jag ligger där också!

Nu har jag nästan precis kommit hem.. Har varit och hyrt två filmer, köpt godis, glass, cola och två kakor.. Om man äter glass direkt ur paketet, då är det höjden av deprission har jag hört, så därför ska jag göra det sen! Tro om jag kommer känna mig deprimerad då eller bara lite mera tjock? 

Nu ska jag he på första filmen.. Har tänt ljus i hela min lägenhet också, det snöar ute och här ligger jag och tittar ut genom mitt fönster.. Nu känner jag hur mycket mysfaktor det är här hemma hos mig! Love it.




There's no way that I could possibly forget him
like he got me and forgot me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0