oooh uuuu!



Nothing left for me to say
There's no more wicked games to play
It's time for me to walk away
I am allright

I feel like I'm on a high
A new beginning that is my life
I'm turning to the rythm of the night
I am allright

The music is making me growing
The only thing that keeps me awake is me knowing
There's noone here to break me or bring me down
And noone here to hurt me or fool around

I have no more time for you to hurt my feelings
Done enough to prove I'm all that I believe in
We are at the end no more stupid lies
I'm better off without you here by my side

So no there is no longer you and I


Nu sitter jag här och ska strax he på den nya wallander. Har pratat med pappa ikväll om flytten och vi kan inte komma fram till om jag ska vänta tills efter studenten eller hur jag ska göra.. Visst, det skulle vara underbart att ta studenten med mina sjukt härliga klasskompisar (som jag för övrigt kommer spendera lite mera tid med nu). Har inte varit där på ett bra jävla tag nu p.g.a allt som är runt omkring. Men nu ska jag gå dit imorgon på morgonen och prata med mia, skaffa lite läxor och skit. Måste dock börja lugnt, men det accepterar hon nog eftersom hon och mamma har kontakt under tiden jag varit borta.


Har sagt många gånger att jag ska flytta nu, men jag har alltid skjutit fram på det eftersom jag har gett allt och alla flera chanser på allt. (Alla behöver inte ta åt sig) men det har bara skitit sig i längden ändå. Satt nu har Härnösand fått sina chanser, i alla fall för mig. Lägenheten, min älskade lägenhet, den jag förmodligen kommer sakna mest. Ska säga upp den inom kort, men kan inte säga upp den försen jag vet om jag ska ta studenten eller inte. Tar jag studenten så ska jag självklart bo kvar här så jag slipper krypa hem så långt under den tiden!

Det här tåls att tänka på, satt nu ska jag krypa ner i sängen och titta på wallander, samt fundera på hur fan jag ska göra med allt. Min hjärna går i högvarv nu.. vilket den absolut inte är van vid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0