bubbelbubbel...

Mitt avlopp i köket bubblar ibland och jag blir lika rädd varje gång.. Sen nu bubblade det igen och den här gången varade det inte i tre sekunder, utan kanske trettiotre? Börjar fundera på att kanske ringa härnösandshus och fråga varför det bubblar för... vore kanske en bra idé? Ska fundera på det tills imorgon..

Patrik sa åt mig för en timme sen "om jag inte är tillbaka på msn om 30 min så skicka sms och säg åt mig att vakna" vilket jag har gjort men ingen patrik på msn? han har nog däckat fullt! schööön.....t!

idag har jag även städat två gånger men jag tycker fortfarande inte att det är så rent som jag vill ha det? Har tänt doftljus också i hela läggan i hopp om att det ska börja lukta så som ljusen luktar men jag känner inget? För en stund sen började det däremot svida i min lilla nos.. Det kanske luktar godomligt gott här inne utan att jag känner något? Ska jag behöva gå ut och ställa mig i trappen 20 minuter och sen gå in igen bara för att få känna om det luktar gott här inne eller inte? fantastiskt jobbigt liv jag har idag...

har även tagit mig ner i tvättstugan idag.. väldigt läskigt ställe om jag får säga det själv. Har aldrig tvättat där nere förut utan har alltid åkt hem med tvätt till mamma, men idag tog jag det stora steget och tvättade i min egen tvättstuga.. Nog för att mamma först fick ta tvätten och sen övertala mig till att tvätta själv, men det är en annan femma. Sen vare väldigt tur att jag hade tvättproffset emma hos mig som kunde lära mig hur man gjorde eftersom jag aldrig ens har tvättat någon gång. Men som mamma sa "du lär dig snart". 

ps är ju en annan sak som kan vara ett tidsfördriv...  det enda jag vill komma fram till är nog att söndagar är den tråkigaste dagen som nån dum person har uppfunnit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0