kill me.

JA vilken underbar dag?!?! tyvärr inte!

Igår gick jag och la mig vid 20:00 p.g.a huvudvärk, förkyld och allt vare är. Kände mig inte fresh för fem öre, satt då la jag mig ner och vilade istället. Somnade vid 21:00 och sedan vaknade jag igen utav att J skickade sms, blev tvungen att ringa upp honom och sedan pratade vi till tjao.. 01:00 någon gång! Men sen somnade jag om igen och vaknade vid 13:00 idag utav att jag mådde lite bättre! Klev upp och duschade osv för att sedan åka upp till jysk och hämta mitt matbord.

Lyckan blev inte långvarig kan jag lova. När jag kommer upp till jysk, då har dom GLÖMT beställa mina stolar så jag får bara mitt jävla bord?! Jag frågar om dom skämtar med mig eftersom jag har betalt bordet och stolarna för tre veckor sedan och väntat sedan dess också, men näe hon skojade inte. Stolarna får jag KANSKE nästa vecka om dom har tur med leveransen! LOVE JYSK? näe tyvärr, ska aldrig i hela mitt helvetes liv handla där igen. När jag fått mina stolar då ska jag nog.. spotta eller något dyligt på golvet där inne så dom vet att dom har gjort lindis sur :)) kommer förmodligen aldrig spotta där inne eftersom jag är för feg för att göra sånt, men man kan ju alltid hoppas att mitt mod kommer fram för 1 minuts skull?

Sen det här med tapetseringen.. har det hänt något på den fronten? Näe såklart inte. Dom har inte ens hört av sig. Får sitta här med tomma väggar eftersom dom aldrig kan säga på ett ungefär när dom kommer och ska fixa åt mig? Dom säger "antingen tre dagar, en vecka eller en månad" dvs, dom kan komma när som helst. Sen badrummet fixar dom aldrig heller.. Börjar bli lite små le på det här :(

och i helgen fyller lindis år.. hela 19 år fyller jag på lördag och det ska väl bli roligt? Bryr mig inte om så mycket att jag fyller år nu eftersom jag fyller världens tråkigaste ålder. Det jag bryr mig om är ju mitt partaj jag ska ha på lördag och det höll ju på att spåra ur eftersom jag inte har några stolar. Men då sa Staffan åt mig att jag får låna hur många stolar jag vill utav honom satt mina kompisar kan sitta någonstans! Tack Staffan, du räddade min lördag och några utav mina vänners ass!

Sen har jag precis pratat med min coach också.. Har lagt upp schema för mig nästa vecka och jag hoppas verkligen att det går bra nu, pallar inte sitta på jobbet och det ska gå dåligt nå mera.. Snälla gud, fixa så det går lika bra som i augusti och september :) då blir du min nya favvokille!!

Näe nu ska jag vänta på att Sophia ska vakna till liv så jag får någon att prata med :D fårse om det är hon som blir min myskompis ikväll eller hur det blir som :))) hajdooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0