middag med sof, myskväll med anki!

Dagen börjar med att jag sover sådär länge igen.. Antar att det här med att sova är någon utav mina starka sidor? :D men jag måste sova så länge som jag vill, annars mår inte min hud bra :( dock så mår inte min hud bra nu heller.. den är sämst nu och ser förjävlig ut i hela ansiktet.. Men hela stan har ju börjat vänja sig med att jag ser ut som ett canceroffer lite då och då, så jag antar att det inte gör något den här gången heller? :p dock så mår inte jag själv vidare bra över det..

Sofie kommer hit vid tre tiden och vi går till hemköp för att handla, det var bara det vi skulle göra.. Men jag kände att jag var bara tvungen att svänga förbi linn och köpa något till mitt matbord eftersom det ser så tomt ut där.. Istället kommer jag hem med en hylla, en vas och en sån dära som man har ljus i.. Typiskt! Får köpa det där till matbordet lite senare ser det ut som.. Men hyllan var ju fin och det till var också fint, så det är väl det som räknas?

Sen bjöd jag Sofie på mat.. Hon fick fläskfilé, klyftpotatis och bea sås, vilket hon blev mätt och belåten över. Sen lite senare kom anki också :)) Vi åt kladdkaka, bullar och drack cola! Sen såg vi på tv och pratade lite allmänt om jobb oså.. Var väldigt skönt med en anki kväll! Inte varje dag det händer :)) Så det var absolut uppskattat!

Nu har anki precis gått för någon halvtimme sedan bara och jag ska strax krypa till sängs eftersom jag ska upp och äta lunch med By, Mattson, Maria och Malin imorgon :D  ska bli roligt!

Nu ska jag fortsätta lyssna på min nya favvolåt sen krypa ner till sängs och vara glad över att jag lever.. typ? hehehe natti! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0