min älskade sambo!

Jag och mallz sitter hemma hos mig. Jag har precis visat några klipp ur Stockholm boogie eftersom hon inte har sett den filmen. Lite senare sitter vi uppe på hockeyn och väntar på att få skjuts hem till mig när vi kommer in på samtalsämnet min födelsedag.

Jag: jamen vafan, sa till simpan att han ska komma upp med några polare!
Mallz: JAAAA!! Det blir ju as bra för då är ju alla vi klarr?

(bra, nu förstår mallz varför jag säger klarr osv och hon har redan börjat använda orden själv? jao, inte konstigt att vi blir kallade för tvillingarna-backman)


Nu lite senare, jag och mallz har bestämt oss för att äta lite kvällsfika innan jag visar henne HELA stockholm boogie. Vi tar en macka och sen går jag in i mitt kök för att ta en till..

Mallz skriker ifrån vardagsrummet: VAD GÖR DU NU?!?!?!
Jag: ja, jag ska ta en till macka?
Mallz: JA jag tänkte väl för jag ska fan ha en till

Och nu är vi alltså hemma hos MIG och äter MINA mackor... Men hon bestämmer ändå tydligen? Chefen!

Men jag kan faktiskt erkänna.. Jag har världens bästa till-och-från-sambo! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0