mysig söndagskväll!

Ikväll har jag haft väldigt härligt sällskap. Sophia och Emma har varit här :) Vi har lagat mat, kollat på ensam mamma söker, kikat på lite stugor osånt bara.. Men det har varit roligt. Vi har skrattat i alla fall och det är ju huvudsaken :D Vid halv tolv så åkte dom iväg i beyonce och imorgon åker dom till forsmark igen.. Kul för dom, tråkigt för mig! Men dom ska ju inte stanna där hela livet ut och det är ju bra :D

Nu ska jag ta medicin och sedan lägga mig. Sophia har hjälpt mig att pimpa upp min säng lite granna och den ser genast mycket mysigare ut :D Kommer förmodligen sova förjäkla gott inatt. Det hoppas jag i alla fall :)

Imorgon ska jag nog ta steget som mallz inte längtar efter.. Boka tid för att bli korthårig igen! Gillar det faktiskt inte själv heller.. Men jag måste ta ur det här håret nu, det har till och med blivit ett litet fågelbo i huvudet på mig och det är bara ett utav dom tecken som får mig att inse att det måste bort nu. Men jag har i alla fall fått varit långhårig nu sedan augusti och det är ju roligt :D Fårse om det ens blir nå mera löshår för min del. Ska nog försöka få mitt eget hår att se bra ut istället.. På något konstigt vis ska jag försöka lyckas med det!

näe, nu blire sängen i hopp om att vakna utvilad imorgon. Medicinen hjälper mig nog med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0