ny läggaannn<3<3<3

Igår sov jag min första natt i läggan och självklart hade jag med mig mallz som sovkompis! Självklart så sov vi i miss 140 och det kändes ganska så bra att jag inte vaknade en enda gång och undrade vart mallz var, utan hon låg där snällt bredvid mig utan att ha krypit ner till golvet och lagt sig istället. Miss 140 gjorde bra intryck på mallz = jag är hel nöjd!

Idag har jag inte gjort så mycket.. än! Vaknade vid 11:00 och insåg att jag hade fått eksem hela ansiktet och hela halsen, satt jag vägrade först gå ut. Men sen så duschade jag håret och dränkte mig själv i salvor i hopp om att det skulle synas lite mindre. Skrek och grinade samtidigt också eftersom det gör så stört ont. Men nu känns det bättre när det är över för dagen. Dock så måste jag smörja snart igen satt det håller i sig och inte blir torrt och börjar klia... Inte lätt att vara en lindis :(

Började dagen med en stor smoothie. Stört gott om jag får säga det själv. Har bestämt mig för att inte äta så mycket nu under dagen eftersom PAPPA är här idag och vi ska äta på högakusten senare. Måste vara jätte hungrig då jag äter där satt jag får i mig allt :D stört gott där och jag ska självklart avsluta middagen med en den grymmaste marängswishen som finns! Längtas en hel jävla del.

Sen idag har jag även träffat By. Har gjort lite ärenden på stan och handlat lite småsaker som jag behövde till läggan :D Har fått ihop miss 140, soffan och snart är tväbänken klar också. Jag och By försökte få ihop det sista av tvbänken men det slutade med att det sprack lite i trät.... Tror jag lämnar över den delen till tompa då han kommer kl halv fem och ska styra upp det sista! På måndag får jag mitt soffbord och sen äre bara tapeterna som ska upp! Mår psykiskt dåligt utav den färgen som är nu i vardagsrummet och jag är ganska happy utav att härnösandshus fixar det åt mig snarast som möjligt. Därför jag inte hänger upp några tavlor och så eftersom jag vet inte när jag får tapeserat. Kan bli på måndag, fredag, om en vecka.. Kan bli när som helst! Håller en tumme för att det händer nu i veckan satt jag hinner sätta upp allt tills den 17e :D

Nu ska jag göra mig redo för pappa och sen diska mitt porslin satt jag kan inviga min mat som jag köpte igår! Månadshandlade igår och jag har inte kunnat rört maten eftersom jag inte har nått att äta på... Men snart så :D :D men men.. göra sig redo nu för en hel dag med PAPPSEEEEN! underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0