seriös lindis för en gångs skull...

Nu kom jag hem ifrån sjukhuset för ett tag sedan. Har fått medicin på medicin och blabla.. Ska tillbaka dit senare igen och få ännu ett nytt besked hur dom ska göra med mig.

Ska strax få bilen utav mamma. Ska ha den ikväll så jag kan ta mig till Elin som fyller 19 år idag, GRATTIS BABE! Hoppas mina dumma tankar stannar hemma när jag lämnar min lya för kvällen. Sen när jag kommer tillbaka då har dom blivit less på att sitta här och vänta på mig satt då kanske dom är och stör någon annan? Hoppas!

Imorgon fyller jag 19 år och det känns inte så speciellt. Det enda som känns fantastiskt roligt är att alla mina vänner ska komma hit och fira mig imorgon och jag ska ha lite fest fast inte lägenheten är klar för fem öre, men då kan dom ju skärpa ner desto mera satt något positivt finns det ju med det hela. När jag tagit medicinen ikväll då jag kommer hem så kommer jag nog få en skön natt och vakna imorgon och vara utvilad. Längtar efter den känslan faktiskt!

Men men.. Det här seriösa inlägget ska inte bli nå längre för som ni alla redan vet så hatar jag att vara seriös.. Eller okej, hatar den inte, men jag är inte bra på att vara seriös när jag är mig själv. Men just nu är jag inte mig själv till 100% satt jag kanske kan skylla på det idag? Tror nog jag gör det. Herå! 


idag kanske är starten på mitt nya liv?
God, I hope so!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0