simpzoorrr = bloggare!

haha jag har inte somnat än och det är inte så jäkla konstigt heller.. SIMPAN har skaffat sig en BLOGG. Okej, inte bara för min skull, men lite för min skull äre allt. (Oavsett om han säger det eller inte) Han och hans tre grabbar till rumskompisar har skaffat denna blogg för att man ska kunna följa upp deras äventyr och jag tycker det är ett perfekt sätt för mig att hålla reda på karln, för nog allt vill jag hålla reda på honom? klart jag vill!

Som mallz säger med ett leende och en ryckning i kroppen "du får ju lite pirr i magen!"
Det absolut värsta det är ju att det är sant? Hur kunde det bli så, det är en fråga som både jag och simpan frågar oss själva ibland. Dock så vet jag varför han blir pirr i magen, det är för att han tycker att jag är KLURIG och SPÄNNANDE. Dock så tycker jag inte det om honom, så jag får nog klura på varför jag blir pirr ett tag till..



simpan och hans syster när dom surfar någonstans... glömt bort vart eftersom det är inte det som är intressant... inte på den här bilden i alla fall heheheheh!!

Nu ska jag sova i hopp om att mallz ringer mig imorgon och vill åka till skåne... för jag vill till skåne.. typ nu!

(förlåt maria för att du ska behöva se det här, vet att du INTE tycker det är OK :D men what to dooo?? förövrigt, ni ska med till skåne också, ingen fest utan er! neverrrhhh By och Mattsson är också inräknade i planerna!)

Kommentarer
Postat av: hoho

Länka till bloggen kanske!!!!!!!1

2009-10-21 @ 10:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0