skumhmmtomtar <3

Ikväll så har jag haft GOTT sällskap av mina älskade skumtomtar som jag hittade på coop idag :D:D tre paket för 25?!?! åker nog dit innan helgen och fyller på mitt förråd! :D sjukt viktigt!

Imorgon ska jag nog till bollsta för att fixa tatueringen till Stefan. Blir efter att jag varit hos doktorn igen. Sen får jag se vad som händer.. Hoppas att mallz, by, mary, mattsson eller någon rolig har tid för en date :D Skulle behöva lite pigg energi till mig och då finns det ju inget annat sällskap som är bättre än dom :)

Nu ska jag och mina tomtar lägga oss.. Hoppas natten slutar bra.



mina goa tomtar och min älskade säng som sophia pimpat upp så mysigt åt mig :D förresten så borde sophia komma hem tidigare ifrån forsmak... bara en tanke...

Kathryn Roberts & Sean Lakeman - Gorgia Lee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0