söndag.................

Igår var det utgång hos Linn. Innebandylaget var där och det var sjukt roligt :) Jag hade med mig Sophia i mitt släp och sedan kom även Hanna :) Lite senare på kvällen så kom Ante, Magnus, Magnus och Vincent, men dom kom precis när vi skulle åka satt man hann bara säga hej, visa lite moves och sedan åka ner till stan! Gick in på gennys och tog mig en gojävla grogg och träffade även Emma och lite arbetskamrater. Sen vare shaka ass on the dancefloor hela kvällen! Tur att jag bara har två trappor upp hem... väldigt tur!

Imorse mådde man som man förtjänade om man säger så. Men började må lite trevligare runt 14:00 satt då åkte jag och handlade med mamma lite! Efter det att vi dagshandlat så åkte jag hem, tog Beyonce (Sophias bil) till Sophia för att hämta henne och sedan for vi bort och "hämtade" Hanna. Hon tog sin egen bil men vi åkte tillsammans kan man säga bort till hemköp för att handla och sedan hem hit för att laga mat. Lindis har inte ens något bord i lägenheten än så vi satt här lite fint i min soffa med varsin tallrik i knät. Imorgon får jag soffbordet satt det ordnar ju upp sig lite då. Sen nästa vecka kommer matbordet :) Då har jag stolar och bord, vilket det längtas efter.

Nu ligger Sophia halvdöd i min säng, mallz kom nyss och snart kommer mary, by, maten och kanske sofia. Vi ska lira spel och vara glada av att vi har varandra... typ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0