söööööööndag.........

Igår blev det utgång hos boozoman, väldigt trevligt om jag får säga det själv :D det blev lite drink, lite till drink och sen lite till på det också! Men det var ju gott i alla fall och det är ju huvudsaken? Såg på fotbollen tills grabbarna insåg att sverige skulle förlora och då blev det musik istället vilket jag och mattsson hade suttit och räknat ner till. Dock så blev TILL OCH MED LINDIS inne i fotbollen där en stund! Liksom, vad gör man inte för laget? Måste ju offra sig lite!

Gick ner på svenssons och shaka lite rompa vilket var fantastiskt roligt :D har inte shaka rompan på flera veckor satt det var nog lite skönt för den att bli shakad en stund! Nästa helg så äre ju Lindis som fyller år och då ska jag nog ge min rompa både ett och annat shake igen!

Idag har jag mått... okej jag ska erkänna.. väldigt dåligt :( Har seriöst varit helt förstörd.. Imorse när jag vaknade så ville jag inte vakna ens, men jag kunde inte somna om heller eftersom jag mådde piss. Runt 14:00 gick jag till rutiga för att träffa mattsson och by. Dom började skratta då dom såg mig.. Tro om det var för att jag såg förjävlig ut eller för att dom bara blev otroligt glad för att se mig?

Sen nu ikväll så har jag varit på familjemiddag hemma hos Jullan! Stefan och hon lagade as god mat så magen min blev mätt idag också. Hela Julias familj var med också min lilla familj såklart. Sen hade Majsan med sig sin pojkvän också! Det var väldigt trevligt faktiskt :)

Nu ska jag äta chips och förbereda mig för en vecka full med jobb och skola! WOHO........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0